Saturday 13 October 2012

First, One and The Beginning


ASSALAMUALAIKUM...

ohh...! blog ni kalau tak silap dah blog yg ke-tiga. Blog lalu dah delete atas sebab2 yg tertentu...
Well ! gagal buat blog kan, tak nak bagi tau lah..
so..............
  
ok.............


errrmmmmm......


Full name Robiatul Adawwiyyah Binti Abdullah, but friend call me 'rAbiatul'..
there is a different between 'O' and 'A'
'O bulat, 'A' tiga segi....

but, saya tak kesah! 
asalkan nama saya tak diburukkan..and saya masih menyahut bila org panggil saya
YAHH, my parent gave me the name ok!!
mana boleh biarkan diburukkan,
kan..kan..kan??

buat masa sekarang, umur 14 tahun..
 YES ! i know i'm still young...

next year, saya akan menduduki PMR..
the "LAST" PMR!!!!
rasa bangga pun ada, rasa takut pun ada..
ye lah.mcm mana kalau dpt result teruk??
Nauzubillah.
terfikir, malu tau nak bagi tau anak cucu nnt
dah lah LAST PMR..
rrrggghhh

one think u have to know about me that i from Sabah.
so, kalau language saya bertukar....saya jd SABAHANNNNNN.....


The more important is, i am MUSLIM...trying to be MUSLIMAH
In sya Allah...

Walaikumsalam



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana memberi komen
Komen anda sangat membantu...
In Sya Allah...saya reply..
Syukran Jazilan